Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zobrazování komplexních 3D scén
Mrkvička, Tomáš ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémem zobrazování rozsáhlých a obsahově velmi bohatých 3D scén, které jsou běžné např. pro moderní počítačové hry. Cílem práce je vytvoření tzv. datově řízeného zobrazovacího systému, který na základě popisu scény bude schopen sám scénu správně zobrazovat. Popis scény přitom musí být velmi jednoduchý tak, aby jej mohli vytvářet i lidé bez hlubších znalostí programování. První část této práce se zaměřuje především na navržení způsobu popisu scény a jeho následného využití při zobrazování scény. Druhá část práce se následně zabývá již vlastním využitím navrženého popisu scény při implementaci zobrazovacího systému.
Trasování významných bodů ve videosekvenci nestacionární kamery
Studený, Pavel ; Davídek, Daniel (oponent) ; Horák, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou trasování bodů získaných z videosekvence kamery, která je držena rukou. Práce je zaměřena na případ pohybující se kamery a statického pozadí a jevů, které jsou s tímto případem spojeny a mohou nastat. Je zde zkoumán pohyb kamery, který je dán jeho směrem a rychlostí. Cílem této práce je zvolení a následná implementace tří principiálně odlišných metod, vhodných k trasování významných bodů pro případ pohybující se kamery a jejich následné srovnání podle daných kritérií. Na základě toho srovnání bude za předem definovaných podmínek zvolen algoritmus, který si nejlépe dokázal poradit s trasováním těchto bodů.
Trasování významných bodů ve videosekvenci nestacionární kamery
Studený, Pavel ; Davídek, Daniel (oponent) ; Horák, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou trasování bodů získaných z videosekvence kamery, která je držena rukou. Práce je zaměřena na případ pohybující se kamery a statického pozadí a jevů, které jsou s tímto případem spojeny a mohou nastat. Je zde zkoumán pohyb kamery, který je dán jeho směrem a rychlostí. Cílem této práce je zvolení a následná implementace tří principiálně odlišných metod, vhodných k trasování významných bodů pro případ pohybující se kamery a jejich následné srovnání podle daných kritérií. Na základě toho srovnání bude za předem definovaných podmínek zvolen algoritmus, který si nejlépe dokázal poradit s trasováním těchto bodů.
Zobrazování komplexních 3D scén
Mrkvička, Tomáš ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémem zobrazování rozsáhlých a obsahově velmi bohatých 3D scén, které jsou běžné např. pro moderní počítačové hry. Cílem práce je vytvoření tzv. datově řízeného zobrazovacího systému, který na základě popisu scény bude schopen sám scénu správně zobrazovat. Popis scény přitom musí být velmi jednoduchý tak, aby jej mohli vytvářet i lidé bez hlubších znalostí programování. První část této práce se zaměřuje především na navržení způsobu popisu scény a jeho následného využití při zobrazování scény. Druhá část práce se následně zabývá již vlastním využitím navrženého popisu scény při implementaci zobrazovacího systému.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.